Andrea, účastnice 1 výpravy:
Ahoj Zdeni, tak si tu tak sedím ve svém docela hezkém bytě a pořád mi něco chybí. Nakonec jsem na to přišla. Chybí mi ta svoboda a nádherný prostor pouště. Už se vůbec nedivím Nomádům, že bez pouště neumějí žít. Já jsem tam strávila jen týden a i tak krátký čas mi stačil k tomu, abych poušť postrádala. Ještě jednou děkuji, že jsme mohli s Tebou prožít tento krásný čas.

Zdenka, účastnice 2 výprav:
Milá Zdeni, Ještě se mi v hlavě spíše přesýpá písek z nádherných dun, než jiné myšlenky a říkám si, kdepak asi dnes spí přátelé velbloudáři a náš milý Ádel … Moc se těším na fotky všech ostatních, c s námi byli, protože každý máme jiný pohled a krásně to doplní celkové vzpomínky. Pořád se mi ještě přesýpá v hlavě spíše písek, než myšlenky. Bylo to opravdu velice silné, jak jsem řekla, můj život se rozdělil na dvě polovin : před Saharou a po Sahaře. Ať nám oběma (a ostatně všem) to sluníčko v srdcích vydrží co nejdéle.

Pavel, účastník 2 výprav.
Dobrý den. Ještě pořád to vstřebávám, ale už teď Ti musím napsat: Moc děkuji za perfektní organizaci cesty, nadstandartní přístup a tím pádem parádní zážitky! Bylo to "žamíl" a "behí":) 

Magdaléna, účastnice 1 výpravy:
Ahoj Zdeňko,  ani se to nezdá, že už je to čtrnáct dní od návratu. Za mne musím říct, že to byl krásný zážitek. Překvapení, jak může být pustina úchvatná na pohled i na vlastní kůži. Je to jistě i tím, že pro pouť byla vybrána mimořádná lokace. Duny. Údolí a dunové hřebeny, průsmyky. Vše v dokonalých barvách a tvarech. První den jsem hlásila, že mi niečo chýba. A tak mi byla dopřána malá písečná vichřička na ochutnávku, co písek umí a zážitek ztracen v poušti. Navíc to putování bok po boku neskutečných bytostí - dromedárů, které si nešlo neoblíbit. 

Jan, účastník 3 výprav :
 Milá Zdenko, děkuji za informaci ohledně saharské výpravy . Doufám, že už nám tuto cestu nic nepřekazí. Ještě aspoň¨jednou bych chtěl zažít pocit volnosti na Sahaře. Honza

Gaba ze Severu, účastnice 2 výprav.
Jedna z nejkrásnějších a nejsilnějších záležitostí v mém životě! Už jsem potkala hodně lidí, prožila hodně krásných zážitků, ale ty a Sahara - to byly v mém životě velmi významné milníky. Když o tom někdy lidem vyprávím naživo, i s mou slovní zásobou těžko nacházím slova, která by dokázala vystihnout, jak emoční zkušenost to celé je :-). A to právě i díky tobě, ty tomu dáváš ten rámec a doplňuješ celou tu mozaiku prožitkůOd té doby každý dokument o Sahaře, na který koukám, znovu otvírá to, co se ztrácí pod civilizačním balastem, kterého se tou poutí člověk zbavuje. Je to nesmírně očistné a až tam jsem v plné míře pocítila podstatu života. A že opravdu nejsem žádný snílek a romantik - spíše naopak :-) Doporučuji jako zkušenost, která vás vezme za srdce a změní vás.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.